donderdag 7 augustus 2014

Vogeltjes op een babybuik

Enige tijd geleden waagde ik mij aan een babypakje. In blogland zag ik het model al een aantal keer passeren, en ook Pinterest bleef er niet van gespaard. Het leek me leuk om cadeau te geven aan kersverse ouders. Praktisch en origineel inéén!

Ik ging aan de slag... En dit is het resultaat:


De beenboord werd afgewerkt met bijpassende kamsnaps. Zowel de vogeltjestricot als de boordstof vond ik op het Stoffen Spektakel.




Ik was zo blij met het resultaat, dat er algauw een tweede volgde. Een restje tricot dat eigenlijk voor een topje was bestemd, moest eraan geloven. Na veel gepuzzel, kon ik de patroondelen er maar nipt uit knippen! 


Om het pakje wat op te vrolijken, flockte ik er een zelfgesneden vogeltje op. Ik deed hiervoor inspiratie op via Pinterest. De beenboord werd opnieuw afgewerkt met de o-zo handige kamsnaps.


Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten